niedziela, 10 listopada 2024

przeróbka oryginalnych lamp do Audi A6c6

 

Przeróbka lamp Audi A6 C6 na Bi-LED

Xenonowe lampy samochodowe, znane z intensywnego i jasnego światła, były przełomem w technologii oświetlenia. Ich wyższa efektywność w porównaniu do tradycyjnych halogenów sprawiła, że zyskały popularność wśród producentów i użytkowników pojazdów. Jednakże, jak zauważyłeś, mają one pewne ograniczenia, takie jak konieczność regeneracji po kilku latach użytkowania. Obecnie, z uwagi na długowieczność i energooszczędność, technologia LED i laserowa staje się coraz bardziej preferowanym wyborem w nowoczesnych systemach oświetlenia samochodowego.
od dawna znany jest problem z wypalaniem się lustra soczewek reflektorów w samochodach
 
AUDI A6 C6
 
 
co powoduje z biegiem czasu coraz słabszy strumień światła . Jazda samochodem z takimi lampami mówiąc delikatnie jest mało komfortowa. Lampy można oczywiście zregenerować . Jednak moje ostatnie odkrycie to prawdziwa rewolucja. Wypalone soczewki z lampy bi-xenon można wymienić na soczewki Bi-LED firmy Koito. Dokładnie te same soczewki są fabrycznie montowane w najnowszej Toyocie Avensis oraz niektórych modelach LEXUS. Soczewka ładnie pasuje w mocowanie jakie jest w Audi A6 , czyli w miejsce starej soczewki Hella. Soczewka do działania nie potrzebuje żarówek ani przetwornic. Firma Koito twierdzi , że żywotność soczewki równa jest żywotności auta. Myślę , że ciekawy pomysł bo w tej chwili można kupić soczewki w cenie markowych palników xenon. 

 

 

 

 
 
Komplet soczewek #BiLED #KOITO można kupić w rewelacyjnej cenie 500 zł  za dwie soczewki
zamówienia można złożyć telefonicznie:  
telefon: 666626083
soczewki wysyłane są codziennie pod wskazany adres - płatność przy odbiorze paczki
 
soczewki  pasują do przeróbek lamp NIE-SKRĘTNYCH.
Wraz z soczewkami otrzymasz dokładną instrukcje montażu. 
 
soczewki do działania nie potrzebują modułów ani przetwornic a po zamontowaniu komputer nie wyświetla żadnych błędów.
 
 
przykładowe zastosowanie i montaż w Audi A6 C6 zamiast soczewki bi-xenon przedstawiam poniżej 

 

 

 

 

oryginalną lampę rozbieramy na poszczególne części - dzięki temu mamy łatwy dostęp do instalcji  , soczewki jak i poszczególnych elementów które możemy przy okazji oczyścić z osadów a klosz lampy umyć od środka 
 
natomiast głównym naszym celem jest wyjąc soczewke która przykręcona jest do ramki która osadzona jest na dwóch regulatorach  w górnej części - a w dolnej trzyma ją jedynie silniczek regulacji lampy

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 


aby soczewka dobrze przylegała do ramki w którą bedzie zamontowana - potrzebuje kosmetycznych modyfikacji . Mianowicie należy spiłować lub wyciąc ok 0,5 cm plastiku z boku soczewki

 

 


 natępnie soczewkę można już bez kłopotów przykręcić używając do tego celu śrób na które była przykręcona stara soczewka

 

 
pozostaje nam teraz podłączyć 3 przewody - masa oraz plus od świateł mijania i plus od elektromagnesu ( światła długie )
 
całą ramke z zamontowaną już soczewką KOITO Japan Bi-LED wkładamy ponownie w obudowę lampy 

 

 

 Lampy LED i laserowe w samochodach to nowoczesne rozwiązania, które oferują szereg zalet w porównaniu do tradycyjnych źródeł światła. Przede wszystkim, lampy LED są znane z długiej żywotności, która może wynosić nawet kilkadziesiąt tysięcy godzin pracy, co znacząco przewyższa trwałość lamp halogenowych czy ksenonowych. Są one również bardziej energooszczędne, co przekłada się na mniejsze zużycie energii przez pojazd i może przyczynić się do zmniejszenia emisji spalin. Dodatkowo, światło emitowane przez diody LED ma wyższą jakość, jest bardziej zbliżone do naturalnego światła dziennego, co poprawia widoczność na drodze i zwiększa bezpieczeństwo jazdy. Lampy laserowe, z kolei, oferują jeszcze większy zasięg oświetlenia, co jest szczególnie przydatne podczas jazdy nocą. Ich światło może być skoncentrowane i kierowane w taki sposób, aby optymalnie oświetlać drogę bez oślepiania innych użytkowników ruchu. Oba typy lamp są również bardziej odporne na wstrząsy i wibracje, co jest ważne w warunkach drogowych. Warto również wspomnieć, że technologia LED i laserowa umożliwia tworzenie bardziej kompaktowych i estetycznie atrakcyjnych systemów oświetlenia, co pozwala producentom samochodów na większą swobodę w projektowaniu nowych modeli. Pomimo wielu zalet, warto pamiętać, że technologie te mogą być droższe w zakupie i instalacji niż tradycyjne lampy, jednak ich długoterminowe korzyści często przeważają początkowe koszty.

 

 

 

 
 
 
 
Podstawowe zalety modułów Koito BILED to szybki start bez rozświetlania, przyjazne dla oka białe intensywne światło o równomiernym rozkładzie. Reflektory LED są bezpieczne oraz ekologiczne.
BILED to jeden projektor, jedna dioda i ruchoma przysłona ( tak jak w projektorach bixenonowych) realizująca światła mijania i drogowe.
Koito BILED:
Jasne źródło światła LED nowej generacji (2250lm), które jest 1,6 razy jaśniejsze niż zwykłe diody LED;
Jednostka sterująca, która jest o 70% mniejsza niż w tradycyjnych odpowiedników, powierzchnia radiatora to aż ~ 46 cm2 wraz z wentylatorem elektrycznym dla lepszego chłodzenia. Dzięki temu zyskujemy do 25% mocy względem dostępnych lamp LED opartych o dwóch diodach.
Zalety:
mała waga,
małe wymiary – mniejsze niż Hella Classic,
łatwość instalacji – przygotowane otwory montażowe, podłączenie elektrycznie – 3 przewody.
Nie wymaga użycia urządzeń sterujących/przetwornic,
wysoka niezawodność (bez konieczności okresowej wymiany żarników etc),
Biały widmo emisyjne (5000-5500k),
Nowoczesne i zaawansowane urządzenie,
wysokiej jasności światła (według niektórych szacunków, dwa razy jaśniejszy niż konwencjonalne moduły ksenonowe i wiele jaśniejsze światło halogenowe),
jednolity obszar oświetlenia,
niskie zużycie energii (oszczędność akumulatora i zużycie paliwa).
Zasilanie: 12- 15V DC
Wymiary: 130x110x110 mm ( dł. x szer. x wys.)
Cena zawiera dwa projektory Koito BILED. 
komplet soczewek Bi-LED to 1000 zł
 
telefon: 666-626-083

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

regeneracja lamp do samochodu VW Passat B5 B6 B7 B8 i wszystkie inne

 Jak poprawić słabe światła w VW Passat? Właściciele VW Passat często zmagają się z problemem słabego światła reflektorów, co może być fr...