niedziela, 20 października 2024

Regeneracja reflektorów xenon do Ford Mondeo

 


Regeneracja lamp xenon do samochodu Ford Mondeo MK4.

Nie musisz wymieniac lamp na nowe - kązdą można naprawić

tel 666-626-083  www.autolampy.com.pl 

dlaczego warto naprawić swoje lampy?

Regeneracja lamp samochodowych to jak odświeżenie starego, ale kochanego pary butów – nie tylko wyglądają jak nowe, ale też znów świetnie się sprawdzają! To proces, który może przywrócić blask twoim reflektorom, a przy okazji nie obciąża zbytnio portfela. Zamiast kupować nowe lampy, które mogą kosztować majątek, regeneracja jest jak ekonomiczny eliksir młodości dla twojego pojazdu. W końcu, kto by nie chciał, żeby jego auto świeciło jasno, jak gwiazda na czerwonym dywanie, nie wydając przy tym fortuny? 

Regeneracja lamp to nie tylko kwestia estetyki, ale przede wszystkim bezpieczeństwa. Jasne i czyste światła to jak supermoce w nocnej jeździe – pozwalają dostrzec wszystko, co skrywa ciemność. A kiedy reflektory świecą jak latarnia morska, inni uczestnicy ruchu drogowego mogą cię zauważyć z daleka, co zdecydowanie zmniejsza szanse na niechciane "spotkania". 

Co więcej, regeneracja lamp to także gest w stronę Matki Natury. Zamiast wyrzucać stare lampy, dajesz im drugie życie, a środowisko naturalne ci za to podziękuje. To trochę jak recykling, ale zamiast segregować śmieci, odnawiasz część swojego samochodu. 



Podsumowując, regeneracja lamp samochodowych to rozwiązanie, które ma same plusy: oszczędzasz pieniądze, dbasz o bezpieczeństwo i robisz coś dobrego dla planety. To jak magiczny przycisk, który rozwiązuje trzy problemy naraz! A jeśli nadal masz wątpliwości, pomyśl o tym jak o spa dla twojego auta – czasem każdy potrzebuje trochę odnowy, prawda?


Ford Mondeo - lampa ksenon



Ford Mondeo Mk IV został zaprezentowany w 2007 roku (zgodnie z nomenklaturą producenta, jest to generacja trzecia). Pojazd został poprzedzony konceptem pod nazwą Iosis.
Tył Forda Mondeo Mk IV w wersji sedan przed liftingiem
Tył Forda Mondeo Mk IV w wersji liftback przed liftingiem
Tył Ford Mondeo Mk IV w wersji kombi przed liftingiem
Ford Mondeo Mk IV po face liftingu
Tył Mondeo Mk IV w wersji liftback po liftingu
Wnętrze Ford Mondeo Mk IV

Dnia 25 sierpnia 2010 roku podczas salonu w Moskwie Ford zaprezentował odświeżoną wersję modelu. Zmodernizowane zostały od razu wszystkie wersje nadwoziowe auta. Według producenta, Mondeo wyposażone w silnik wysokoprężny 2,0-litra Duratorq będą wydzielały 119 gramów CO2 na kilometr - to o 10 g/km mniej, niż we wcześniejszej wersji. Silnik generujący 163 KM zużywać ma 4,6 l/100 km.

W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 2008 model zajął 3. pozycję (zaFiatem 500 i Mazdą 2).
Silniki

Benzynowe:
1.6 Duratec Ti-VCT (110 KM, 160Nm, 0-100 w 12,7 s) - niedostępny od września 2010, występował w modelach przed faceliftingiem
1.6 Duratec Ti-VCT (120 KM, 160Nm, 0-100 w 12,3 s) - dostępny od września 2010 w modelach po faceliftingu
1.6 EcoBoost SCTi (160 KM, 240Nm 0-100 w 9,3 s) - wprowadzony przy faceliftingu w 2010 roku (od produkcji wrześniowej) dostępny z manualną 6-stopniową skrzynią biegów.
2.0 Duratec (145 KM, 185 Nm, 0-100 w 10,3 s)
2.0 Duratec Flexifuel (145 KM ,190 Nm , 0-100 w 9,9 s)
2.0 EcoBoost SCTi (203 KM) – dostępny jedynie z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów Powershift (od kwietnia 2010).
2.0 EcoBoost SCTi (240 KM,0-100 w 7,5 s) - dostępny jedynie z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów Powershift (od września 2010).
2.3 Duratec (163 KM) - dostępny tylko z 6-stopniową automatyczną skrzynią biegów Durashift EST; niedostępny od września 2010, ze względu na niespełnianie normy emisji spalin EURO V.
2.5 Turbo Duratec (220 KM) (do lutego 2010, powód: Ford od lutego 2010 nie jest właścicielem Volvo); niedostępny od września 2010, ze względu na niespełnianie normy emisji spalin EURO V.

Wysokoprężne:
1.8 Duratorq TDCi (100 KM, 280Nm, 0-100 w 12,3 s) - tylko ze skrzynią manualną 5 biegową; niedostępny od września 2010 ze względu na niespełnianie normy emisji spalin EURO V
1.8 Duratorq TDCi (125 KM, 320Nm, 0-100 w 10,5 s) – dostępny zarówno z 5-stopniową jak i 6-stopniową manualną skrzynią biegów; niedostępny od września 2010, ze względu na niespełnianie normy emisji spalin EURO V.
2.0 Duratorq TDCi (115 KM, 270Nm, 0-100 w 11,2 s)- dostępny od września 2010,
2.0 Duratorq TDCi (130 KM, ? , ? ) - dostępny od 2007
2.0 Duratorq TDCi (140 KM, 320Nm, 0-100 w 9,5 s) – dostępny zarówno z automatyczną skrzynią biegów (Durashift EST) jak i z dwusprzęgłową automatyczną Powershift (od kwietnia 2010).
2.0 Duratorq TDCi (163 KM, 340Nm, 0-100 w 8,9 s) – dostępny z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów Powershift (od kwietnia 2010).
2.2 Duratorq TDCi (175 KM, 400Nm) - do września 2010 dostępny z manualną 6-stopniową skrzynią biegów.
2.2 Duratorq TDCi (200 KM, 420Nm, 0-100 w 8,1 s) - od września 2010 , dostępny z manualną 6-stopniową skrzynią biegów lub automatyczną przekładnią Durashift EST.
Wersje wyposażeniowe

Dostępne w Polsce:
Ambiente
Trend
Ghia
Ghia X (wycofana po faceliftingu)
Titanium
Titanium X (wycofana po faceliftingu)
Titanium LXS (wprowadzona po faceliftingu w 2011) - w podstawie skórzana tapicerka i ksenony.
Titanium S - Platinium
wersje promocyjne:
dla Ambiente pakiet SilverX
dla Trend pakiet GoldX

Inne rynki (Wlk. Brytania, Niemcy itd.):
Edge
Zetec
S Titanium
EcoNetic
Titanium ECO
Titanium X Sport
LX
XR5 Turbo (Australia tylko z silnikiem 2.5T )
Champions Edition
Ciekawostki
Auto w wersji przedprodukcyjnej wystąpiło w filmie Casino Royale. Pojazdem jeździł James Bond

z perspektywy czasu można już sporopowiedzieć o lampach tego auta
lamp xeenon zrobione są na 2000 godzin świecenia - jak się okazuje już trzy letnie auto ma problem z lampami
Pomimo faktu , że lampy wizualnie wyglądają ładnie

z zewnątrz lampa wygląda łanie
nie widać , żadnych oznak zniszczenia, ubytków itp...
lampa wręcz idealna :-)

pomimo ładnego wyglądu - lampa nie oświetla drogi w sposób właściwy
szczególnie jazda poza terenem zabudowanym , wtedy gdy droga jest mokra - jazda z takimi lampami staje się uciążliwa i mało komfortowa



przyczyna słabego światła ukryta jest wewnątrz reflktora
- za szkłem soczewki znajduje sie lustro - które powinno odbijać strumień światła


pod wpływem wysokiej temperatury żarówki 
warstwa aluminium - czyli lustro lampy - wypala się
lustro robi się szare i czarne


takie lustro nie odbija światła - taka lampa nie spełnia swojego zadania - a wręcz zagraża bzpieczeństwu nam samym jak i innym użytkownikom drogi



takie uszkodzone soczwki z powodzeniem można regenerować
NIE musisz wymieniać lamp na NOWE
renowacja lampy xenon kosztuje 300 zł



po renowacji lampy świecą jak nowe
lustro soczewki zostało napylone w komorze próżniowej nowa warstwą aluminium



lampa z takim lustrem nie odbiega jakością światła od nowej lampy
- strumień światła jest identyczny jak z nowej lampy


po naprawie nie ma śladu ingerencji w lampe 
na usługe udzielana jest gwarancja




REGENERACJA REFLEKTORÓW
ul Nowa 33
64-560 Ostroróg 
tel 666-626-083

jesli szukasz lamp do swojego samochodu 
sprawdz oferte na  oryginalne uzywane lampy 
www.autolampy.com.pl


więcej o naprawie i renowacji lamp na stronie 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

regeneracja lamp do samochodu VW Passat B5 B6 B7 B8 i wszystkie inne

 Jak poprawić słabe światła w VW Passat? Właściciele VW Passat często zmagają się z problemem słabego światła reflektorów, co może być fr...